Na Seznamováku byl velký zájem o workshop budoucího záchranáře Jana Pecha

Student FZV UP Jan Pech vedl na Seznamováku workshop Základy první pomoci. Foto: archiv J. P.
Pátek 4. říjen 2024, 10:00 – Text: (dkr)

Začátek akademického roku je již řadu let spojený s akcí Seznamovák. Parta studentů a absolventů Univerzity Palackého předává nováčkům na vysoké škole cenné informace, zkušenosti a tipy. Součástí pětidenního intenzivního programu jsou i workshopy. Jeden z nich měl letos možnost vést Jan Pech, student 3. ročníku oboru Zdravotnické záchranářství na FZV UP.

 

„Na Seznamováku působím už druhý rok jako zdravotník a letos jsem chtěl toto působení doplnit o přednášku na téma Základy první pomoci. První část workshopu jsem zaměřil na základní informace o tom, jak se zachovat v kritických situacích a jak komunikovat s dispečinkem zdravotnické záchranné služby. Druhá část obsahovala informace o vybraných akutních stavech s názornou ukázkou a v poslední části si účastníci prostřednictvím modelové situace a resuscitační figuríny vyzkoušeli kardiopulmonální resuscitaci,“ popsal Jan Pech, pro kterého to byl vůbec první workshop na dané téma. „Přihlásil se poměrně velký počet účastníků, což dokazuje zájem mladých lidí o získání znalostí z oblasti zdravovědy a první pomoci. Zpětná vazba, kterou jsem dostal, byla velmi pozitivní,“ shrnul Jan Pech.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)